lördag 28 mars 2009

Pay It Forward





















PAY IT FORWARD
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Har sett den här utmaningen på en del sybloggar nu och tyckte det verkade som e rolig liten sak att fördriva tiden med i väntan på den vår som segt tryckt på snooz allt för många gånger nu. Så de tre första som tycker detta låter som en roligt påhitt lämnar bara en kommentar till detta inlägg och skickar ett mail med er adress, så jag vet vart presenten ska sen. Det behöver inte vara något sytt utan det enda kravet är att du gjort det själv. Låter det inte lite kul i alla fall?

Idag fick jag mitt hemliga paket från Vårswappen. Dock väntar jag på att morgonen ska komma med lite fint dagsljus så jag kan fota allt fint jag fick så håll ut lite till för imorgon ska ni få se vad det bidde. Tills dess bjuder jag på en galen bild på en tokig liten (snart) 1 åring i full färd med, ja gud vet vad...

6 kommentarer:

  1. Hejsan! Ramlade precis in på din blogg! Konstigt att jag inte hittat hit tidigare! Jag hoppar gärna på din PIF - spännande! :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittade hit :) Kul att du vill vara med i PIF:en. Ska börja snoka igenom din blogg å sen en vacker dag om förhoppningsvis inte allt för lång tid trillar ett paket ner i din brevlåda!

    SvaraRadera
  3. oj, jag vill också vara med! Satt o surfade runt och hittade dig.

    SvaraRadera
  4. Kul med nytt folk! Självklart ska du vara med :) Blir mycket bloggsnok nu när man ska komma på hemliga presenter...

    1 plats kvar sen e vi fulltaliga :D

    SvaraRadera
  5. Oh, finns det en plats kvar?
    Den vill jag ha =)

    SvaraRadera
  6. Tjo då var vi tre :) Du är så välkommen så. Dax att börja klura på hemliga presenter till alla tre då...

    SvaraRadera

 
Besökare idag: