söndag 22 mars 2009

Äntligen klar!










Nu är jag äntligen klar! Allt jag ska tillverka till vårswapen är klart och nu ska jag bara införskaffa en sista sak innan jag kan skicka iväg paketet till min hemliga kompis. Kommer nog inte hinna posta det imorgon men på tisdag bär det iväg till postkontoret. Får lov att säga att jag är lite nervös för hur det kommer mottagas, det är ju faktiskt min första swap. Har inte alls tänkt på att jag själv borde få ett paket på posten snart. Får se vad för spännande det kommer innehålla...

Här över är bilder på två fynd jag gjort på Myrorna under vintern. Det blommiga är ett mjukt bomullstyg som varit ett påslakan och det andra är ett tjockt frottétyg med fållade kanter. Bomulltyget kommer jag nog använda som foder till klänningar m.m och frottétyget ska bli barnvagnsfiltar fodrade med fleece så fort jag får ändan ur vagnen. Allt går ju lite långsamt nu då jag har gått och blivit sjuk plus att Skorpan är sjuk/hängig för första gången i sitt snart ettåriga liv. Lite snorig och väldigt mammig är hon den lilla stackaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Besökare idag: