onsdag 25 mars 2009

Inte riktigt rätt...


Nu har mitt swap paket slagits in och postats. Glömde självklart att fota innehållet så jag hoppas att mottagaren tar några fina bilder som jag kan få. Följde lite olika spår när jag började sy till min hemlis. Här är bilden på en tunika som jag sydde. Gjorde ett scablontryck av en påfågel påframstycket som var lite pilligt. Blev nöjd med resultatet av både tryck och tunika men när jag sytt klart och betraktade kreationen med andra ögon kändes det inte riktigt rätt. Kollade igenom mottagarens egna blogg och hennes kreationer till barnet och kom fram till att den nog inte skulle falla i smaken. Så det blev till att börja om från början då första tanken varit att sy ett par röda muddisar med fickor till denna tunika.

tunikan får nog flytta in i Inimini Shopen...

6 kommentarer:

  1. Men gud vad läcker!

    http://mirrezz.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Men alltså vilket paket! Å den hade faktiskt varit helt rätt! Tycker att den va supersnygg! Men jag är såå nöjd över paketet! Såå mycket fint! Förresten! Får jag paxa skjortan? Köpa den alltså?

    Tack!!!

    (Har bloggat om paketet ;))

    SvaraRadera
  3. Va roligt att du gillade ditt paket! Det var kul att sy till någon annan för en gångs skull utan att det var en specifik beställning. Självklart kan du få paxa skjortan :) Ska bara banka i en tryckknapp så e den helt klar. Lånar dina bilder på paketet om det är okej? Var ju lite glömsk när jag skulle slå in det...

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart paket! Jag har sett bilder hos Mallaching. Kan man köpa en keppa av dig?

    SvaraRadera
  5. Oj tack! Visst kan du få köpa en kepa :) Välj bara färg och huvudmått så virkar jag en åt dig.

    SvaraRadera
  6. Klart du får låna bilder! Går dom inte att klicka på å förstora så får du säga till, kan mejla dem åt dig :)

    SvaraRadera

 
Besökare idag: