söndag 29 mars 2009

Hemliga paketet!





















Igår skrev både jag och karln högskoleprovet. Efter 8 h intensivt tänkande belönade jag mig själv med att åka och hämta ut mitt hemliga paket från vårswapen. Blev riktigt glad när jag öppnade paketet! Det innehöll:

  • Hoodtröja till Lilltrollet
  • T-shirt med moppetryck till Skorpan
  • Haklapp i vaxat landskapstyg
  • Vit trikå med bruna ugglor
  • Blommigt retrotyg (det du ser i bakgrunden)
  • Mjukis Stegosaurus
  • Klänningsmönster från 60 talet
  • Ekologiskt grönt te med peppermynta och citron
  • Sandsenapsfrön

Klurade länge på vem det var som skickat paketet men kom efter 1 h sökande på att det måste varit GODING http://katarinas-kreativa-sida.blogspot.com/ . Så tack så hemskt mycket Katarina! Allt var jättefint och kommer passa barnen bra. Uggletyget hade jag planer på att köpa och retrotyget var helt underbart. Hade även sneglat på mönstret på hoodtröjan i Ottobre för att sy en tröja till Lilltrollet men hade inget bra tyg så den var undermedvetet efterlängtad. Skorpan sprang omkring i sin tröja hela kvällen igår och var på toppenhumör så även hon verkar lika nöjd som mamma. Stegosaurusen ska vi spara tills på lördag för då fyller Skorpan 1 år, så det blir ett extra paket då . Tack för allt! Nu ska jag sätta mig framför tv:n med en kopp pepparmynta/citron te och sticka. Mys...

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillade paketet! "Stegon" var egentligen tänkt till grabben. Gillar han inte dinosaurier kan ni självklart ge den till Skorpan men annars gör jag gärna en egen åt henne också, fast kanske med lite annat stuk
    :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha oj då :) Här delar de på nästan alla leksakerna så vem som fått den från början spelar inte så stor roll.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint paket du fick.

    SvaraRadera

 
Besökare idag: