söndag 18 januari 2009

Roliga gratis program!



Mustafa (http://www.hellomustafa.com/), en blogg jag följer fann jag det här roliga tipset. Poladroid kameror har ju alltid varit roliga men filmen är ju så förbaskat dyr och till den kamera jag har går det inte att köpa film till längre. Men på sidan http://www.poladroid.net/ kan man ladda ner ett gratisprogram som snabbt och enkelt gör om dina bilder till poladroidbilder. Rolig design är det på programmet oxå. Ser ut som en liten kamera som ligger löst på ditt skrivbord och bilderna hamnar utspridda över arbetsfältet innan man sparar dem. Ser riktigt mysigt ut. Som om man satt vid ett riktigt skrivbord med alla fina foton strödda omkring sig.

På bilden är en omlott tröja i mossgrön velour fodrad med ljusare grön mjuk trikå. Alla stickningarna har jag gjort i guldtråd och självklart är den en liten strutluva. Gjorde tröjan i början av vintern och den har hängt med och passat perfekt när det varit lite dragit inomhus. Mönstret är från Ottobres vinternummer -08. Dock har jag själv lagt till luvan och gjort den lite längre i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Besökare idag: