torsdag 18 december 2008

Å det blev Miss Sixty med!

Idag var jag på Myrorna igen. Denna gång blev det lite dyrare då jag köpte några lp skivor och en del glas och porslin. Självklart var allt till pyssel men det ska bli julklappar så det är hemligt, hemligt till efter jul. Då lägger jag upp bilder på vad jag gjort. Men jag hittade även ett par mörkare Miss Sixty jeans och en gul WE t-shirt med orange tryck. Byxorna slaktades inatt och förvandlades till ett par till byxor. Dessa med gräddvita muddar och axelband och fodrade med rutig flanell. De är roliga att sy så det blir nog ett par till Skorpans kusin A i julklapp. För de är toksöta på. Ska försöka fota dem på öppna förskolan imorgon. T-shirten tänkte jag sy om till en klänning med luva och små korta puffärmar.

När jag skulle skära till tyget till dessa knackade det på min altandörr. Bor i lägenhet och det är inte så att man bara går förbi. Utan för att komma ner till mig måste man gå ner för en slänt och hoppa över ett staket. Klockan var dess utom 01:03. Funderar några sek på om jag vågar öppna persiennerna. Gissa vem det var? Det var farbror polisen som ville komma in i vårt hus och bad mig komma upp och öppna dörren. Undra vem de skulle till??? *Nyfiken, nyfiken*

Nu ska jag sova (03:23)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Besökare idag: