måndag 8 december 2008

Designade om bloggen lite. Den tidigare designen kändes inte som om den var riktigt rätt för mig. Älskar ju brunt så brun blev den nu. Hittade en bild på en gammal 70-tals tapet som gick i turkos/blå/lila, dvs verkligen inte mina färger. Men jag gillade designen så jag gjorde om den lite i Illustrator så det är den nya bakrundsbilden under loggan som ni kan se nu.

Min rackarns overlock bråkar fortfarande med mig. Inte det minsta kul. På onsdag ska vi ta den tillbaka till servise stället och be dem ta en snabbtitt igen. Måste ju ha maskinen i topp trimom mina julklappsplaner ska löpa smärtfritt.

Dock har jag hittat en dam som har en Brother Cover Stitch till salu för 3000 kr. Håller på och göra affärer med henne och om allt fungerar kommer jag ha en till maskin här på bänken snart. Då kommer nog Berninan få ställas in i skrubben och bara komma ut ibland för rynktrådar och annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Besökare idag: