onsdag 18 februari 2009

Jag vann!














För ett tag sen deltog jag i Galleri Hemsytts http://galleri-hemsytt.blogspot.com/ utlottning. Dock är jag totalt otursförföljd när det kommer till lotteri eller tävlingar endast baserade på tur. Har vad jag vet i princip aldrig vunnit något. Eller jo förresten, en liten rosa kanin med röda ögon på Tivoli i Köpenhamn när jag var runt 8 år.
Men nu har jag vunnit! Tra la la. Ett par manchesterbygor från Kånkarång i storlek 62. Precis Skorpans storlek, så vi har haft dubbel tur. Vinnarmailet lös upp i vintermörkret, det är ett som är säkert.

3 kommentarer:

  1. Grattis! KUl att de var exakt rätt storlek oxå :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det hade ju varit tråkigt om hon hade hunnit bli en 68:a. Lite som att snubbla på målsnöret. Men man har ju altid vänner som har nån liten rackare i 62.

    SvaraRadera

 
Besökare idag: