söndag 4 januari 2009

Utlottning












Som en start på det nya året kommer Rättivsa Barn http://rattvisabarn.blogspot.com/ att ha en utlottning. Du kan vinna ett valfritt plagg ur Rättvisa barns vårkollektion *collection of the 60´s*. För att delta skriver du en kommentar i deras blogg samt länkar till utlottningen på din blogg eller hemsida. Har du ingen sådan så går det bra att mejla minst 2 bekanta och berätta om utlottningen. Vinnaren får välja ett valfritt plagg ur kollektionen, valfri storlek (upp till 7 år). Vinnare presenteras i bloggen den 20 januari kl 12.00.

Å eftersom jag tycker de har väldigt fina kläder deltar jag i utlottningen här på min blogg. Plus då har jag i alla fall något att blogga om nu när jag är fast i det eviga Waldorfprojektet. Dock har jag gjort stora framsteg. Hela dockan är stoppad och ihopsydd. Ansiktet är klart. Håret är på gång och så även övrig dekorering. Sen är det bara kläder som ska sys. Så någon gång i mitten av nästa vecka borde jag vara helt klar. Tänkte sätta mig med henne lite mer nu. Eller så ska jag göra ungspannkaka, har inte bestämt mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Besökare idag: