torsdag 13 augusti 2009

För tusende gången...
























Nu skit** jag blanka fa** i att bilderna är åt fel håll! Har försökt blogga om den här swappen typ tio gånger utan att det blivit rätt. Nu får det bli som det blir bara det blir gjort. När jag åter får ett bildredigeringsprogram värt namnet på min dator igen ska jag se till att fixa dem.

Tack i alla fall snälla tisa för det fina swappaketet och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat om det tidigare. Tröjan passade perfekt och klänningen är lite stor än men den passar nog till hösten. Väskan ska bli Skorpans dagiskasse och tyget blir perfekt till pyjamasar.

Det kommer nog bli lite tomt här på ett tag. Syr en massa men har inte tid att blogga. Denna sommar har varit lite hektisk då jag separerat från barnens far, börjat jobba, Skorpan ska börja på dagis och jag ska börja plugga på Universitetet den 24:e. Som om inte det räckte har min digitala systemkamera gått sönder, min kameramobil lika så och det enda jag då har kvar är min gamla mobil med urusel kamera knappt värd namnet. Så dåligt för bloggandet på alla håll.

Men förhoppningsvis kan jag låna en kamera och fota Skorpans dagiskläder. Hittills har det blivit 3 tröjor, 3 höstmössor, 6 par velourmuddisar och tre par fodrade jeans. Tänkte försöka få till lite fler tröjor men det kommer väl ta ett tag...

4 kommentarer:

  1. Oj oj, det har hänt en hel del. Inte undra på att det ekat tomt på bloggsidan ett tag. Vad skoj att börja plugga! Jag hoppas tomten kommer med en riktigt fin kamera till dig :) (Tycker bilderna är jättefina. Det är nog för att jag aldrig själv ägt en mobil med kamera)

    SvaraRadera
  2. Oj klart att du har haft fullt upp med annat....! Jag brukar bara öppna vridna bilder i "visningsprogram för bilder och fax" och snurra dom rätt då blir det rätt på blogger med :) Lycka till med plugget!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med nya livet – ibland är det bra om omstarter!

    SvaraRadera
  4. Ja det ska faktist bli riktigt kul att börja plugga. Tydligen ska jag bli socionom när jag blir stor :)

    Bilderna har jag vänt. Jag har öppnat dem i andra program, vänt dem och sparat i annat format men hur jag än gär vänds de till fel ledd när jag lägger in dem på blogger även om orginalen e rätvända :/

    Omstarter behöver vi alla ibland :)

    SvaraRadera

 
Besökare idag: