fredag 12 juni 2009

Inimini





















Ikväll fick jag äntligen ett litet spontant "syryck". En god väns syster ska snart få sitt andra barn och helt plötsligt kände jag för att sy något litet å pluttigt. Hade inte ens några mönster i storlek 50 så jag fick gradera ner några jag hade i 62. Valet föll på en omlott tröja med raglan ärm i svart/vit randig trikå från E-Slöjd och ett par bruna muddisar med vikbara muddar i velour från A&H. Båda plaggen blev riktigt bra så det kändes riktigt kul att börja komma igång igen. Imorgon ska jag köpa tryckknappar och göra tröjan helt klar.
Tyvärr har avtryckarknappen på min digitalkamera gått sönder. Så därför fick det bli en lite suddig mobilkamerabild. Men bättre det än inget inlägg. Nu ska jag dricka en kopp och kolla på lite tv innan jag somnar.

5 kommentarer:

  1. hej! undrade om du inte har fått ditt swappaket?

    SvaraRadera
  2. vilket smart tröjmönster, det har jag aldig sett innan! Och snyggt blev det ju också! :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej. Jag undrar om du har skickat mitt swap paket? Jag har mailat dig men får inget svar? Paketet har inte kommit fram än iaf... Mvh Zanna

    SvaraRadera
  4. Jodå mitt paket har kommit dock har jag inte hämtat ut det själv å inte kunnat fota det då jag inte varit hemma själv. Men bilder kommer så fort jag öppnat det :)

    SvaraRadera

 
Besökare idag: