måndag 6 april 2009

Här var det tårtfläckar!























Glömde helt att blogga om Skorpans födelsedagskläder. Efter ett besök på syfestivalen i Kista och några inköp från E-slöjd föll valet på ett par velourtajts med mudd och en trikåtunika med puffärm. Ribbad muddväv och randig trikå från E-slöjd och cerise velour från A & H.
Glömde/hann inte fota kläderna för än efter kalaset så den första bilden är efter en heldag av lek och bus med tillhörande tårtfläckar så för att kompensera bjuder jag på en livebild från 1 års kalaset.

4 kommentarer:

  1. Vad fin hon var! Gillar verkligen färgkombinationerna!

    Har nyligen hittat hit och fastnade direkt för allt ditt pysslande. Har snart läst varenda inlägg du gjort, och nu undrar jag lite försynt om man skulle kunna få se en färdig bild på den underbara gunghästen? För visst var det väl en ettårspresent?

    Hursomhelst: du gör helt fantastiska saker! Tack för inspirationen.

    SvaraRadera
  2. jätteläcker outfit! Fräsch och söt och inte för girly, precis upp min gata! ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack för fina kommentarer :) Visst kan du få se en bild på den färdiga gunghästen, för ja det var hennes 1 års present. Än står den hemma hos mormor då det var fullt i bilen när vi skulle hem men så fort vi hämtat den ska jag göra ett blogginlägg :)

    Å välkommen hit!

    SvaraRadera
  4. Så fint det var!!
    Jag har själv sytt av just den randiga trikån från e-slöjd och älskar den, både färger och kvalité.
    Kul att hitta till din blogg, jag kommer garanterat titta in igen.

    SvaraRadera

 
Besökare idag: