fredag 25 april 2014

Pedanten i mig...


Går igenom gamla inlägg i bloggen och ser att nya uppdateringar på Blogger har gjort att layouten på bild och text har förskjutits så att de nu mera ser helt galet ut. Text och bilder blandas om var annat vilket får millimeterpedanten i mig att rysa. Är inte nitisk med allt för många saker men grundläggande layout är viktigt. Gillar inte att lägga ner arbete på något och sen presentera det i ett dåligt skick.

Så nu till dilemmat. Jag har precis dammat av bloggen efter fyra års vila. Alla läsare jag hade har nog för länge sen glömt bort att de följde mig och det jag skriver nu är mest för att ventilera mina tankar. Så ska jag gå tillbaka och redigera om alla gamla inlägg eller bara dra ett sträck över det som varit och låta det se snett och vint ut? Vet att jag lättvindigt kan säga att jag inte bryr mig men vet samtidigt att jag någon sen natt när jag egentligen borde gå och lägga mig kommer att sätta mig och städa upp i "röran".

I-landsproblem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Besökare idag: